0

Poniedziałek 22-04-2024


Komunikaty:


Specjalność: s3JMPED



s3JMPED1
Poniedziałek 22.04.2024
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00Pri (wyk)
dr Dorota Domińska-Werbel
Online_08
15:15-16:45Pri (wyk)
dr Dorota Domińska-Werbel
Online_08
17:00-18:30Pippndjo (wyk)
dr Małgorzata Szulc-Kurpaska
Online_08
18:45-20:15Pippndjo (wyk)
dr Małgorzata Szulc-Kurpaska
Online_08
Wtorek 23.04.2024
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00-
-
-
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Środa 24.04.2024
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:30-15:00-
-
-
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Czwartek 25.04.2024
08:15-09:45Kj (wt)
mgr Anita Wawrzyniak
A12
10:00-11:30Kj (wt)
mgr Anita Wawrzyniak
A12
11:45-13:15Mem (ćw)
mgr Bożena Niesłuchowska-Pinkos
C122
13:30-15:00Mem (ćw)
mgr Bożena Niesłuchowska-Pinkos
C122
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Piątek 26.04.2024
08:15-09:45Meiipsti (ćw)
dr Marek Kazimierowicz
C111
10:00-11:30Meiipsti (ćw)
dr Marek Kazimierowicz
C111
11:45-13:15Mbp (ćw)
dr Marek Kazimierowicz
C111
13:30-15:00Mbp (ćw)
dr Marek Kazimierowicz
C111
15:15-16:45-
-
-
17:00-18:30-
-
-
18:45-20:15-
-
-
Sobota 27.04.2024
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:45-15:15-
-
-
15:30-17:00-
-
-
17:15-18:45-
-
-
19:00-20:30-
-
-
Niedziela 28.04.2024
08:15-09:45-
-
-
10:00-11:30-
-
-
11:45-13:15-
-
-
13:45-15:15-
-
-
15:30-17:00-
-
-
17:15-18:45-
-
-
19:00-20:30-
-
-

Legenda:



Informacja 1h [x/-] lub 1h [-/x] oznacza, że zajęcią trwają w tym bloku 45 minut i zaplanowane są odpowiednio w pierwszej lub drugiej jego połowie.



N
P
jeżeli w bloku zajęć pojawią się dwa przedmioty, dolny wpis oznacza zajęcia w tygodniu parzystym

SkrótNazwa
PriPsychologia różnic indywidualnych
PippndjoPsychologiczne i pedagogiczne podstawy nauczania dzieci języka obcego
KjKultura języka
MemMetodyka edukacji muzycznej
MeiipstiMetodyka edukacji informatycznej i posługiwania się technologią informacyjno-komunikacyjną
MbpMetodologia badań pedagogicznych